"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. május 18., kedd

Jóban-bajba, de legtöbbször baj van...

 /"Az igaz barát bajban is barát tud maradni és mindent megtesz, hogy segítsen"/
Tegnap nem mentem suliba, mert nagyon rossz volt az idő Német tz-t írtunk volna és egy jó okot se tudtam mondani, hogy rá vegyem magam arra, hogy iskolába menjek... ezért itthon maradtam tanulni, de szinte egész nap Janival és Weuval beszéltem. Szegényén Weuról megtudtam, hogy babát vár és a barátja letagadja, mert hogy ők vigyáztak szóval nem lehet baba, és jól leoltotta Weut, hogy milyen szánalmas, hogy ilyeneket kitalál róla, szerintem meg ő a szánalmas... ha már megtörtént legalább vállalná a felelősséget és nem rögtön neki ugrani szegény lánynak. Még nem tudjuk mi lesz a szülei még nem tudnak róla, de azt tanácsolom, mi hamarabb szólj anyukádnak, akkor is ha tényleg megakarod tartani, mivel még kiskorú vagy a szüleidnek gyámságba kell venni a kis lurkót, mert ha ezt nem teszik félek elviszik tőled és ezt nem akarom, viszont még fiatal vagy egy gyerekhez te magad is még gyerek vagy, tudom, hogy ellenzed az abortuszt, és szüleidnek is kellemetlen lesz elmondani, de kérlek mond el mihamarabb, hogy segíteni tudjanak, akármi is lesz én melletted állok és megígérem, hogy meglátogatlak. ^.^ Volt barátodat, meg legszívesebben fejbe csapnám meg az enyémet is de ez lényegtelen. Picike Weum annyira szeretlek még mindig nem tértem magamhoz a hírtől... tegnap este kamozutunk is annyira szép *.* fel sem fogom hogy miért pont vele történik ez. De minden rendbe fog jönni kicsim. :) Csinált is egy nagyon szép és szomorú videót, amin elsírtam magam, ha nem bánod be rakom én is a blogomba, mert tényleg nagyon szép lett. És megígérem akármiben tudok én segítek neked és mindent megteszek, hogy segíteni tudjak neked... akár milyen messze is vagy tőlem <3
Janival is beszéltem tegnap, már annyira szeretnék vele lenni és kezét fogni :$ Sajnos csak hétvégén tudok vele beszélni, addig marad a levelezés, de az is valami. Jól esik, hogy van aki gondol rám és azt mondja szeret <3 Én is szeretlek kicsim és remélem hamarosan találkozunk <3
Írt nekem egy verset is :)
Mikor eloszor tunt elem, draga volt, mint egy tunemeny,
kit azert kuldott eletem, hogy egy perc disze o legyen.
Szeme mint alkony csillaga; s az alkony hozza a haja:
csak ennyi benne az, ami nem majusi es hajnali. 
Vidam kep, edes konnyuseg: meglep, megallit es kisert.
De tobbszor latva: latomany volt o, es megis foldi lany.
Lepese szuzi es szabad. Hazias minden mozdulat.
Alakja nyajas, tiszta feny. Nyomaban emlek es remeny
kelt: mivel o sem alltat a sziv mindennapi es primitiv
ehei, kis buk, oromok, csok, konny, mosoly, vagy, gancs folott.
Azota hiven nezem ot, s lesem elete utemet.
lelket lelegzo draga leny: utitars a Halal fele.
Szilard esz, gyenged akarat, szivos ero halk baj alatt.
Valodi kedves, jo s igaz, intes, parancs, deru, vigasz.
Szerelmem, es megis valami fenyt erzek, ami angyali...(L)

Szeretlek kicsim<3

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon durva... nagyon sajnálom a barátnődet,szörnyen nehéz lehet most neki... :S Vigyázzatok magatokra mindketten... és egymásra is

    VálaszTörlés
  2. :'( Drága Viki (L) köszönöm szépen hogy blogba is betetted vidit. Köszönök mindent hogy te vagy akire számthatok (L) :'( És nemszámít a távolság mert egy barát nem csak akkor barát mikor testileg ottvan velem hanem akkor mikor a lelkiekben van velem (L) És te jó barátnő vagy (L) Nagyon szeretlek(L) :$

    VálaszTörlés
  3. Köszi *kinney :( a sajnálat nem sokat segít de kedves tőled <3 Téll köszönjük, mind a ketten <3

    Igazán nincs mit ez a legkevesebb... :) Igazad van bár messze vagy, de úgy érzem csak te értesz meg te vagy a legeslegjobb barátnőm és nem akarom, hogy bajod legyen <3 <3 Nagyon szeretlek Pici Weu <3

    VálaszTörlés