"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. május 5., szerda

I love shopping!

 /"I love shopping"/
Reggel fel léptem msn-re, hogy megbeszéljük Nikivel, h mikor indulunk Palotára. Rám írt msn-en Dawe, tök jól elbeszélgettünk, eleinte féltem, hogy megakar enni, de ebbe inkább most nem megyek bele, mert elég hosszú és érdekes story lenne... majd talán egyxer. Amúgy Dawe külsőre nagyon hasonlít Marilyn Mansonra, persze sokkal helyesebb. Nem tudom nekem mindig is a különcök tettszettek, azok a fiúk akik mertnek mások lenni... beszélgettünk olyan jól, hogy majdnem lekéstük a buszunkat a Nikivel. Dawe elég érdekes ember, szeret olvasni és még macskája is van... ritka az ilyen, de tetszik... Anya is látta a képét azt mondta, hanyagoljam mert tuti sátánista és megakar ölni, szval kaptam az okítást, ha még is úgy alakulna, hogy megzabál, feláldoz vagy netán kiszívja a vérem, a kedvenc pólómat a Doriszra hagyom, úgy volt ellógok suliból és el megyek hozzá, de eléggé eltűnt mostanság ezért nem találkoztunk. Nikivel Palotán vettünk energia italt és végig jártuk a butikokat. Én vetten egy Alice csodaországban-os pólót hihetetlen, hogy pénzt adtam ki csak azért mert rajta volt a fehér nyúl a pólón. Meg vettem még egy pár pókos fülbevalót és egy csoda szép csipkés fekete fűzőt, már most imádom olyan nagyon gyönyörű, ennél szebb fűzőt még sosem vettem. De vajon elmerek benne menni suliba elégé kis falatka fűző, alig takar valami, de mégis annyira tetszik le se akarom venni. Piercigeket is néztünk a kirakatban, meg medálokat nagyon szépek voltak, főleg a sárkányos az totál kész volt, kell! Meg volt pillangós, szitakötős meg egy csomó zacis medál is, imádom a régi ékszereket, amiknek már múltjuk van. Niki napszemüveget és körömreszelőt vett. Találkoztunk a Mercivel is elégé le volt ragadva a stílusomnál, ez kicsit zavart. Niki megnyugtatott neki tetszik a stílusom. Haza értem kitakarítottam, de volt egy kis gondom a porszívóval mert több pór jött ki belőle, mint amennyit felszívtam, meg a virág az ablakomból rá burult a vezetékekre vízzel földdel mindennel együtt... mire kész lettem nagyon elfáradtam, úgyhogy el kellett halasztanunk Nikivel a sminkes napunkat, hétvégére. De most legalább rend van a szobámba...

2 megjegyzés:

  1. hello!sry h ide írok,d nemtod h lehet törölni a blogot?:D

    VálaszTörlés
  2. Fúha :D Vegyél fel msnre elmagyarázom
    perverzpingvin@hotmail.com

    VálaszTörlés