"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. május 4., kedd

Utolsó Nap

Először is boldog névnapot Móni! Nem tudom mire jó a névnap sose értettem, de akkor is boldog névnapot szeretnék neked kívánni!
Ma reggel mire felkeltem anya már nem volt itthon, apa hívott, h be kellett vinni a kórházba, mert este rosszul lett. Eddig akárhány orvosnál volt mindegyik mást mondott. Ahány orvos annyi diagnózis... mondtál már, h a kullancsok által terjesztett betegség, de azt is mondták allergia, most valami refluxot mondtak a másik doki szerint meg valami a gyomrával a baj. Szerintem csak találgatnak, nem tudják mi a baja pontosan anyukámnak, most már szerencsére itthon van egyre több rajta a kiütés. Utolsó nap volt a suliban a szünet előtt. Ezért be mentem és azt tapasztaltam elég nagy felfordulás van a suliban, mindenki kapkodott és azt mondták legyünk csendbe, még a csengőt is kikapcsolták arra az időre amíg írták a dolgozatokat az érettségizők. Ezt leszámítva nagyon idiótán viselkedtek az emberek... mindenki hello, szia, csáó.. nrm vagyok én hozzá szokva ahhoz, hogy ilyen sokan köszönjenek főleg nem fiúk. A Regi osztálytársai jól le osztottak, hogy miért nem beszélgetek velük, mondjuk mert idegesítenek nem kicsit, nagyon... -.-" meg miért beszélgetnék velük egy értelmes szó nem hagyta még el a szájukat, akkor majd pont most viselkednének normálisan, mi? Na persze, de miért beszélgetnék velük, ha a barátnőimmel is beszélgethetek... ez tiszta logikus csak ők nem veszik észre. na mindegy nem szándékszom ismeretséget kötni olyan fiúkkal akik a magán padjait koptatják! Haza felé Regivel bementünk a pályaudvarra és vettünk energia italt, fincsi volt meg fagyiztunk is, amitől igen csak megfájdult a fejünk, Regi szerint én tehetek róla. XĐ De olyan régen ettem fagyit megkívántam és kész. :$ Itthon már várt a kiscicám Napóleon sajnos mint kiderül egy kölyke se maradt életben, azóta folyton folyvást velem van, ma együtt aludnunk a járdán érdekes volt, de imádom a kicsi Napóleonomat, olyan aranyos. Elaludt a kezemen és ahogy csicsikált a fejecskéje elkezdett lecsúszni a kezemről és kopp felébredt szegény . <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése