"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. május 23., vasárnap

Kell egy kis madár...

Tegnap voltam fodrásznál, az eredmény szörnyű lett ezért nem mutatok képet. Frufumat jól le vágta alig van valami elől... -.-" Most mentem utoljára fodrászhoz. Na mindegy majd megnő. :) Janival tegnap túl voltunk az első "vitán" volt minden sírás duzzogás.. de végül is minden oké. Hülyeségen meg nem vitázunk én nem is mondanám vitának az olyan csúnya szó. Szeretlek picim és ne szomorkodj én soha sem hagylak el... <3 Ja meg gondolkodtam és jó, hogy elmondtad majd még megbeszéljük ezt mikor együtt leszünk... Nikivel is beszéltem, de vele ma kapott 2 új kiscicát, nekem is kell egy kis állat, de macskát nem tarthatok házba, mert a mi házunkba egyszerre csak egy szőrös állatnak van hely... az apámnak. Szóval arra gondoltam, hogy újra beszerzek 2 vagy 4 papagájt mert imádok őket, ahogy csicseregnek meg veszekednek...pont olyanok mint én... vagy pedig beszerzek újra halakat, mert azokat is szeretem, de legutóbb megették egymást szval lehet nem kéne... vagy max aranyhalakat meg olyan kis fekete halacskákat, olyat ami régen volt a telefonos reklámba az a tipikusan "cukor ment a szemedbe, hogy ilyen édesen nézel" halacskát. Még nem tudom, de valami aranyos állatka kellene amit tarthatok bent is, hogy ne legyen semmi baja.
Tengeri malacunk már van, de folyton áhh nem is tudom milyen hangokat ad ki.. és tiszta büdös, de ezért őt is szeretem. Meg a cicáimat is, de a Manó szerintem beteg mert nagyon lefogyott és tele van kulacsokkal, amiket már én sem bírok kiszedni, mert nem engedi. Anya meg haragszik rá, mert szokása, hogy az ablakban alszik és nekünk most az ablakba virágok vannak, szval szegény virágoknak annyi az összeset szét feküdte. Apa is haragszik rá mert az új fa ajtókon élesíti a körmét és hát az is elég szép lett... a másik cicám pedig egyre kevesebbet van itthon. Megnéztem a malacperselyemet mennyi pénz gyűlt össze és, hogy milyen kis állatot tudnék be vállalni, hát nincs valami sok, mert folyton energia italra költöm, de 700Ft-ba kerül egy hullámos papagáj, ha minden igaz kalitkánk pedig van meg kell néznem meg van e még a madár fürdető meg az itató és az etető, akkor már tudni fogom mennyit kell költenem. Az eledelre elsőre egy 1000Ft-ot kéne szánnom meg akkor már veszek nekik valami kis csilingelős harangot vagy játékot, mert tudom, hogy a madarak is szeretnek játszani. Fúha meg akkor már vennem kell olyan madár gyógyszert is megint, hogy ne legyenek betegek, hát ez sokba lesz, de nem érdekel... :) Nekem kell kismadár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése