"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. május 26., szerda

A Te Vigyorgó Kis Vadalmád! (L)

 A mai napom is elég érdekes volt, már egy hete rosszul vagyok. De nem csoda, anya mondta, hogy az idióta apám kicserélte a mosogató szivacsot arra a szivacsra, amivel a wc-t szoktuk pucolni, tudom fújj... de ilyen az én apám. Szerintem az se tűnne fel neki, ha meghalnék, majd csak másnap mikor jön, megnézni nem hogy lógjak a suliból, mert az szörnyű lenne. -.-" Janival beszéltem nagyon szeretlek kicsim és már várom, a nyarat. <3 Tegnap hibáztam és megértem, ha nem bízol bennem, mert nem mondtam el, hogy mással is beszélek, és azt hitted hülyének nézlek, de ez nem igaz, csak kicsit túl féltékenynek, de mindegy nagyon szeretlek és nem akarom hogy ilyen hülyeségeken törd a buksid. Szeretlek és mióta ismerlek nem kell más, ha ez nem elég akkor nem tudom mit csináljak. :( <3 Azt mondtad nem haragszol rám, de az a %-os bigyó amit írtál az szarul esett és szomorú vagyok tele bűntudattal. Mert én csak téged szeretlek. :) <3 Írtam is egy verset majd felrakom. És remélem tudunk majd beszélni a héten mert nagyon hiányzol. <3 Na jó megint átmentem E/3-ba xĐ, de ennyi elég is te vagy az én szuperhősöm én meg a te vigyorgó kis vadalmád <3 és örökké szeretni foglak. Suli után találkoztam a buszon Szandival fúú Szandi, most legszívesebben megfojtanálak! De majd jössz pénteken, majd akkor... <3 Megvédtem a pisisek seregétől ő meg cserébe jól beégetett a buszon, de szerintem észre se vette, hogy a nő aki mellette ült végig azon röhögött, hogy a Szandi mekkora marhaságokat dumál, nekem ott telt be a pohár, hogy idézem "-Annyira várom már, hogy Janival legyek.. -Ja persze majd dugtok egy jót." A nő aki mellette ült úgy döntött inkább arrébb megy szval volt helyem a buszon. XĐ hehe.. mindenbe van jó is, de a nyilvános hülyeségeivel leállhatna a Szandi, mert nem akarom, hogy megint rólam mennyen a pletyka a faluba, mint tavaly rosszul lettem osztálykiránduláson és hányingerem volt, ebből lett egy olyan pletyka, mire anyukám vissza hallotta, hogy "én az osztálykiránduláson hánytam és biztos terhes vagyok". Hát igen kicsi a falu tele szarkeverő parasztokkal, tisztelet a kivételnek már ha akad olyan. Szóval nem lepne meg egy újabb pletyka roham, sőt kíváncsi is lennék az új verzióra, mert ez a terheses ügy nem éppen egy eset volt. Viszont kezdek aggódni Weu miatt, nagyon eltűnt félek, hogy valami baja van. :'(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése