"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. május 13., csütörtök

Nagyon nagyon nagyon és még annál is jobban

/"Pici erdőben pici nyuszi, pici szádra pici puszi! Egy bűnöm van, nem nagy vétek, két szó az egész: SZERETLEK TÉGED! "/
 Ma reggel sikeresen lekéstem a buszomat, de nem baj még így is sikerült be érnem a tesi órára a pocsolyában kellett futnunk. -.-" Nagyon élvezetes volt, főleg mivel nem vittem váltó cipőt, de semmi gond, megoldottam a cipőmet az osztályteremben lévő szivaccsal tisztítottam le a tanárok nagy örömére. Az egész nap unalmas volt... Regi ma se volt suliba mert még mindig beteg. Jobbulást neki! Haza felé a buszon találkoztam a Nikivel jó volt újra látni és beszélgetni vele, egyszerűen imádom! De szegénynek az utolsó cicája is elhalálozott, reggel mikor mentem a buszra láttam szegény cicát valaki elgázolta. -.-" Anya is látta nagyon ki volt akadva, hogy hogy tud valaki bántani egy kis állatot egyszerűen szánalmas! Haza értem és anyáékkal elmentünk vásárolni az eső egész végig szakadt, nem volt egy kellemes az utazás... A boltba vettem Bio energia italt fincsi volt. Meg találtam egy "Don't worry"-s pólót, de vissza raktam mert semmi kedven nem volt felpróbálni, meg találtam Jack-es táskát, de drága volt ezért nem kaptam meg. Haza értünk tiszta hulla voltam, de első dolgom volt megnézni, hogy írt e a Jani levelet, olyan aranyos mindig ír nekem *.* Meg felrakott a vipjére, jaj annyira szeretem. Az a baj, hogy nagyon sokat kell dolgoznia és ezért keveset tudunk beszélni, de ma megvárom msn-en, jaj annyira imádom... de ennyi elég is lesz, mert már megint áradozom. xĐ De akkor is szeretem és ennyi... nem hittem volna, hogy valaha még egyszer kimondom ezt a szót, de nagyon szeretem és hiányzik. Hiányzik mindene a humora, a mosolya a boci szemei és minden ami vele kapcsolatos. Superman-em <3 Én is raktam fel róla képeket vipemre. Nagyon sok komit írt hozzá, és nagyon nagyon örültem neki <3 Már várom a hétvégét, hogy még többet tudjunk beszélni. :$ Móni bátya meg nem fogja el rontani a kedvem a hülyeségeivel, nem foglya fel, hogy szemét alaknak tartom. XĐ De ez az ő baja, nem az enyém. pff...

5 megjegyzés:

  1. Saját magad csapod be! kár hogy ezt látom pedig már régóta olvasom a blogod.de mindenki a saját élete kovácsa:)

    VálaszTörlés
  2. jujj ezt muszály ez télleg az utólsó mondat amit irok neked... Vicces vagy:D és tök jó nevetni másokon:D mert ö nem lakik messze...:D

    VálaszTörlés
  3. Névtelen vélemény nem vélemény... ha becsapom magam az az én bajom, nem a tiéd! :)
    Örülök, hogy jót nevetsz rajtam...
    Dávid te vagy az ugye? -.-

    VálaszTörlés
  4. lehetnék dávid is de hát én névtelen vagyok inkább nevetek jókat amiket itt irsz:D

    VálaszTörlés
  5. én meg rajtad nevetek :D
    Szánalmas, hogy nem okoz neked más örömet az élet xĐ
    Sajnállak :/

    VálaszTörlés