"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. május 11., kedd

Egy Superman a barátom!

/"Azért mert ilyen eddig nem történt, nem biztos, hogy csak a mesében létezik.."/
Annyira boldog vagyok, hogy az hihetetlen!!! Mától számítjuk a kapcsolatunkat a Janival, nagyon kezdem kedveli, sőt annál is jobban, nem hittem volna, hogy valaha ilyet mondok, de bár itt lenne velem. Június végén jön haza Magyarországra, már annyira várom. Azt mondta le jön palotára vonattal. Ma be kapcsolta a kameráját, annyira imádom ahogy vigyorog és amikor zavarba van, hát az valami nagyon aranyos látvány, meglátva nekem is sokkal jobb kedvem lett a szám pedig a fülemig ért. :) London Ó London, mit rejtesz még számomra... És és azt mondta szeret! <3 Ma pedig átjött a Szandika és tök jól eldumáltunk, meg kaptam Family Guy-os övet imádom, nagyon baba... Annyi mindent tudnék még írni, de annyi de annyi mindent, áradozhatnék, hogy mennyire boldog vagyok, de inkább írok egy verset mert ez tényleg hihetetlen:

Mesebéli Herceg
|Írta: Nyitrai Viktória|

A holdfény világította szívem,
össze tört darabkáin, 
újra csirázik a szerelem.
Ki gondolta volna,
hogy ha a zárt ablakot újra kitárom,
be repül rajta kit már rég várok,
Fülembe súgja szeretlek,
és én balga módon majd hiszek neki,
mert hinni akarom, hogy hihetek neki!
Kezébe teszem, majd mit legjobban féltek,
darabkákból össze tört szívem, és bízom benne,
hogy meg gyógyítja s megbecsüli azt, 
mi másoknak már nem kell.
Csillagok az égen, Ő pedig itt vélem,
karja ölelésre nyúlik, szemében látom a jövőt!
Csókja édes mint a barack lekvár, 
s szavai mint egy könnyed hárfa, 
úgy csalogat a hálójába.
S én hiszek neki, mert szeretném, ha szeretne.
Ő átölel és elrepülünk az ablakon át, 
oda hol a madár se jár,
Csak Ő meg Én!
Örökké! <3

7 megjegyzés:

  1. Sok sikert és sok boldogságot! <3 :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszi :) Neked is ^^

    VálaszTörlés
  3. Kedves vagy,de ahogy a dolgok állnak, tőlem az még nagyon messze van... -.- De azért köszi :)

    VálaszTörlés
  4. Egyszer fent, egyszer lent!
    Sok rossz történt velünk kedves barátom! :)
    Ezért úgy gondolom, mind ketten megérdemlünk egy kis boldogságot!
    És Drukkolok, hogy te is meg találd a boldogsághoz vezető utad :) <3

    VálaszTörlés
  5. Megérdemlünk,bizony :) Úgyhogy kívánom,hogy a Tiéd tartson nagyon sokáig! :)

    Én meg majd..eh... tévelygek valamerre xD

    VálaszTörlés
  6. Oh.. nagyon szépen köszönöm :):):)

    Ahogy gondolod :)
    sok sikert ^^

    VálaszTörlés
  7. :) orulok h boldog vagy,es h kezdenek helyrejonni a dolgaid:)legyel meg nagyon sokaig boldog!!:D

    VálaszTörlés