"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. április 22., csütörtök

Érdektelen nappalok!

Úgy kezdődött, mint minden csütörtök, 0. órában testnevelés, ma futottuk a kupert, szerencsére 5öst kaptam rá. A Regi viszont nem jött suliba, tesi után átmentem a Jennyihez azt rögtön utána mehettem is vissza biológia órára. A Patrik oda jött és aláírta állítása szerint a füzetemet, én meg jól összevesztem vele, hogy milyen P-betű az olyan mint az R-betű. De tényleg olyan volt. -.-" Mónival tesin tök jól eldumáltam, olyan szépen tud énekelni, bár nekem is fele olyan szép hangom lenne mint neki. Matekórán a tanár bejelentette, hogy jövőre lesz 1 új osztálytársunk. Egy 20 éves lány, mindenki elkezdett fújjogni, hogy kifogják majd utálni az osztályból, meg milyen buta lehet ha most kezdi az 9.-et. Erre rá tett még egy lapáttal az osztályfőnököm, azt mondta, hogy ez a lány nagyon problémás és igen fejlett a szexuális élete, meg hogy több f*sz volt a kezébe, mint kilincs. Előre sajnálom szegény lányt! Ne, tudja mire vállalkozott... amúgy mint kiderült, nem buta elvégezte a szakmunkást és most jön vissza tanulni. Még nem is ismerik, de már el is ítélték, szomorú, hogy ilyen ez a mai világ. Az utolsó 2 óránk elmarad, mert Rómeó és Júliát néztünk, ajj olyan gyönyörű film, de persze osztály társaim megint hozták a színvonalt, a Rómeónak milyen jó segge van, meg Júliának mekkorák a keblei. -.-" Ez még elmegy, mert tudom ilyen szinten vannak, de az h a Móni azt mondta, hogy mindjárt elalszik annyira unja magát, az már picit sok volt, hogy lehet elaludni egy ilyen gyönyörű filmen?! Én nem értem, nekem ott ült a könny csepp a szemebe ezek meg csak malackodtak. Az egész napomat megpecsételte egy dátum az a híres 21.-e szóval számítottam arra, hogy történhet még valami bajjóslatú... Haza felé elhagytam a bérletem, a személyim és 500Ft-ot, egy kis tasakba volt. Délután kopogtattak, hogy meg lett a személyim és a bérletem, az 500Ft viszont szőrén szálán elpárolgott. Ki gondolta volna...pedig már 22.-e van XĐ Túléltem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése