"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. április 30., péntek

Alice a valóságban

/"A vágyakozás nem csupán arra jó, hogy megőrjítse az embert, de kiváló kábítószer is, hogy ne vegye észre a tényeket."/
Néha olyan jó lenne elszakadni a valóságtól és elkalandozni egy képzeletbeli mese világba, ahol minden szép és jó a virágok marcipánból vannak a fák pedig csokiból, az ég kék, süt a nap és minden nyugodt, senki sem veszekedik mindenki boldog, a csendet csak a madarak csicsergése töri meg és a mézet gyűjtő méhecskék zümmögése, mindenhol pillangók repkednek a tavacskába sellők úszkálnak és szivárvány színűek a felhők. Mesélhetném tovább e gyönyörű világ csodáit, de ez mind csak a képzeletemben létezik és bármennyire is fáj vissza kell térnem a zordon valóságba, ahol mocskos az utca mindenhol csak a gyűlölködést hallani és az út test tele van döglött kisállatokkal, az emberek átnéznek azokon akik segítségre szorulnak és az egyetlen örömet szánalmas kis életükben az okozza, ha mást bánthatnak, tőlem senki se kérdezte, hogy akarok e egy ilyen világba születni és most se érdekel senkit, hogy mit csinálok az életemmel. Ma az osztálytársaim nagyon csúnyán össze vesztek képtelen voltam végig hallgatni azt a mértéktelen gyűlöletet, ami áradt a képükből ezért haza mentem utolsó óráról, egy igazolatlannal több vagy kevesebb nekem mindegy, de képtelen voltam ott ülni és hallgatni hogy mennyire utálják egymást, el kellett jönnöm, muszáj volt! A buszra a Mónival mentem ki, neki is elege volt az osztályból főleg mivel ő volt az akinek mindenki neki esett a legjobb barátnője is hátat fordított neki, szőrnyű h ilyen megtörténhet, a barátság az egyetlen szent dolog az életbe miért kell elrontani? Írtam egy sms-t a Dórisznak mert ma mindennél jobban hiányoltam a társaságát. Eldöntöttem harcolni fogok, hogy vissza mehessek hozzá! De már nem tudom érdemes e... igaz nagyon undorodom az osztály viselkedésétől, de itt van nekem a Regi a Móni és a Szasza meg a Niki. És nekem ők is nagyon fontosak és van egy fiú, akit legszívesebben megfojtanék még is nem tudom elképzelni, hogy soha többé nem lássam. Érdekes ez a valóság, de meg kell tanulnom élni benne, mert innen nincs menekvés ha már megszülettem végig is játszom, nem fogom megint feladni!! Boldog akarok lenni!

8 megjegyzés:

  1. Vegyél 1 kutyát! hihetetlen vagy mint a bkv ellenör bazd+!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. szánalmas! Névtelenül jó nagy szája van mindenkinek!

    Amúgy meg minden embernek van egy saját kis elképzelt világa ahova menekül a valóság elöl..
    De szerintem ez így van rendjén..
    Az első névtelen írónak meg annyit, hogy ez nem a Puruttya!

    VálaszTörlés
  3. Köszi Lotty :)
    Hát igen igazad van ^^
    És néha tényleg jó lenne el menni a képzeletemben lévő világba, ahol nincsenek ilyen "Névtelen" emberek...

    VálaszTörlés
  4. Kutyát meg vennék én szívesen, de félek tőlük szval inkább felejtős. -.-" Te viszont beszerezhetnél egyet kedves "Névtelen" talán jó hatással lenne primitív elmédre. ;)

    VálaszTörlés
  5. És bevillant az intelligencia -.-"
    Csak egyszer fordulna elő ebben az életben,hogy az ilyen arcos harcosok önmagukat felvállalva utálkozzanak,akkor már összetenném a két kezem,talán még pacsit is adnék nekik.
    Ne is törődj vele, csak nincs jobb dolga :)
    A saját világod építgetéséhez pedig sok sikert,az lételem,az kell :)

    VálaszTörlés
  6. Minden erőmmel azon leszek, hogy a valóság is legalább olyan gyönyörű legyen mint a képzeletemben.. :D Már megszoktam az ehhez hasonló megnyilvánulásokat, engem nem zavar mint írtam is manapság az embereknek az okozza a legnagyobb örömet, ha másokat bánthatnak. Hát ez van az egyetlen amit tehetek ellene az, hogy nem foglalkozom vele. Köszönöm *kinney aranyos tőletek. ^^

    VálaszTörlés