"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. április 10., szombat

Ha minden jó miért kell tönkre mennie?

Nem értem én ezt az életet, ha minden jó miért kell tönkre mennie? Miért van az, hogy minden jó és szép egy pillanat alatt a semmivé foszlik? Ma nem mentem el a Regivel meg a Szaszával mert jött a Dávid. Örültem neki, de ideges is voltam minden érzelem egyszerre jött a mai nap, de a végeredmény a szokásosnál is rosszabb lett. Be érkezett a busza megöleltem és megcsókoltam, meg kérdezte, hogy most akkor mi legyen, de én képtelen voltam válaszolni ezért jó darabig kuss volt. Le mentünk Ősibe, minden tök jó volt. Haza értünk és anyukám vörösre sírt szemekkel nyitott ajtót. Apám megint hozta a színvonalt tányérokat tört meg a szokásos. Pontosan nem tudom min vesztek össze, de nem is szeretném megtudni. Válásról is volt szó, de már nem elösször viszont most nagyon komolyan hangzott. Anya sírt. Apa kiabált. A Dávidal bent voltunk a szobámba és elfoglaltuk magunkat. Rég volt ilyen jó napom, de egyre csak az járt a fejembe, hogy nem soká úgyis el megy és lehet nem látom többé. Az ágyon feküdtünk és akkor megint megkérdezte mi legyen. Én meg sem bírtam szólal, mert éreztem ha ki jön egy szó is a torkomon elkezdenek majd potyogni a könnyeim, így is lett. "Mert én tudom, hogy úgyis el mész és én meg itt maradok egyedül ezekkel a bolondokkal" Megölelt, hogy megvigasztaljon és letörölte a könnyeim, nagyon jól esett, de ennek vége... Ki kísértem a buszra és elköszöntünk az utolsó csók. "Vigyázz magadra. -Te is. -Szeretlek! -Én is szeretlek!" :( <3 Miért van hogy messze lakunk egymástól és miért nem láthatlak és ölelhetlek úgy ahogy én akarlak és akkor amikor akarom. Haza felé a buszon is végig itattam az egereket. Haza értem apa rám rontott, hogy most hogy is volt mert én azt mondtam neki, h a Regiékkel megyek a temetőbe, de aztán meg mégse. Most mindegy változott a program, nem fogok magyarázkodni. -.-" Anya is be jött a szobámba és mondta, hogy el kell mennie a mamáékhoz, mert a papa nagyon beteg lett, már menni is alig tud. :'( Nem hiszem el a papa mindig is erős volt meg minden nem értem hogy történhet ez. Minden össze jött, minden rossz, a dávid hiányzik, a szüleim válni akarnak, a papám beteg. Nem bírom! Este le omlottam a földre és úgy sírtam mint még talán soha. Holnap meg tanulhatok 3 témazáróra nem tudom, hogy fog sikerülni, de h nem jön össze akkor megint bukok, csodálatos lesz. :( Lezuhanyoztam és fel vettem a Bob Marleys pólót amit a Dávid nekem adott és azt mondta, hogy ha hiányzik akkor vegyem fel és gondoljak rá igaza volt kicsit tényleg jobb lett, már nem sírok annyira és megvárom msn-en hogy rendben haza ért e.

2 megjegyzés:

  1. Kitartást kívánok,tényleg nagyon összejöttek a dolgok :( de bizonyos értelemben függetlenítened kell magad a szüleid vitáitól,mert csak téged tesznek tönkre. persze,nem azt mondom,hogy egyáltalán ne számítsanak,csak annyit: felnőttek,problémákkal,maguknak kell megoldaniuk,gondosan szeretve téged. :)

    más: elköltözik a blogom,mert egy nemkívánatos személy állandóan olvassa,és így nem igazán megy a dolog.ha érdekel a továbbiakban is,akkor elküldöm a címet az e-mail címedre. persze, csak ha szeretnéd. :)
    Minden jót,puszi <3

    VálaszTörlés
  2. Köszi, hát tényleg minden össze jött. :( Ennyire rossz talán még sose volt a helyzetem. Valószínűleg jövőre be költözök a Reginával a kollégiumba. Szval ennél jobb ötletem most nincs. De azért tényleg köszi mindent.

    Persze, hogy érdekel kérlek küld majd, el a címemre ott van oldalt. :) És sajnálom, h a te blogodat is olyan olvassa akinek nem kéne. Ilyen sajnos megesik. :S

    VálaszTörlés