"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. április 17., szombat

Nagyot tévedtem.

/"Az élet nem olyan jó... de nem is olyan rossz, amilyennek hisszük."/
Azt hittem, hogy a Niki azért nem jött a busszal, mert pasizott, de tévedtem és most nagyon szégyellem magam. Azért nem jött mert lekéste a buszát ráadás képen meg is ázott szegény, a kedvenc lovát meg eladták, azt hiszem nem csak nekem vannak gondjaim. Észre vehetném, hogy a világ nem csak körülöttem forog, még ha néha úgy is érzem. Pénteken suli után elmentünk a Regivel és vettünk új fajta hell-t én whiskyset ő meg vodkásat. Fincsi volt és jobb kedvem lett tőle. Rám tört a beszédkényszer, szerintem sikerült lefárasztanom mindenkit, aki az utamba akadt. A Regi el mesélte, hogy a Patrikék arról beszéltek, hogy egy olyan lánynál mint és nincs esélyük, meg hogy én szóba se állnák velük. :( Pedig ez nem így van... Ő nem beszél velem, tegnap is oda mentem hozzá, mert láttam, hogy szomorkodik, erre ő össze kulcsolta a kezét és úgy tett, mintha zavarnám. Megkínáltam Coca-Colaval, aminek a nyitokáját leszedte és rárakta a kulcstartójára, de én megharagudtam rá amiért így viselkedett velem és nem köszöntem neki a nap hátra lévő részébe. A buszon találkoztunk a haverjával, jáj, hogy az hogy tud mosolyogni még a szőr is feláll tőle a hátamon. xĐ Haza értem és ledobtam magam az ágyra úgy ahogy voltam utcai ruhába és elaludtam... Mikor felkeltem beszéltem a Dávidal msn-en, már tényleg nem értem mi van. :/ De szerintem az lenne a legjobb, ha egy időre eltűnnék az életéből csak ameddig sikerül elfelejtenie. :( Mert nem akarom, hogy miattam legyen szomorú és azt sem akarom, hogy egyel talán bármi miatt szomorú legyen, azt akarom hogy sokat nevessen és boldog legyen nélkülem is... Este még megnéztem az Árnykép című horror filmet, nekem nagyon tetszett, csak talán kicsit túl sűrűn voltak benne az események, mire felfognád már történt valami új esemény. De szeretem az olyan filmeket, amelyeknek a végén van a fordulat és kiderül, hogy amiben eddig hittek nem is igaz az igazság az amire senki se gondolt volna és a történet 185fokos fordulatot vesz. Talán azért tetszenek az ilyen filmek mert az én életem is ilyen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése