"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. április 4., vasárnap

Mikor a magánélet megszűnik létezni!

Drága kedves apukám olvasgassa a blogom! Az embernek már nincs magán élte mert a hülye szülei(apa) elront mindent, de közbe le se szarja a gyereket, csak örül a nyomi fejének, hogy háhá én ezt is tudom rólad. Hát gratulálok ha már szóba nem állok veled akkor muszáj az életemben vájkálnod. Köszi szépen. Én nem felejtek és tudom, hogy olvasod ezt is. Szánalmas vagy, komolyan mondom -.-" nevetek is meg sírok is. Olyat meg úgyse írok bele szval hehe XD nem tudsz te semmit rólam és nem is fogsz azt garantálom, nekem nem kell olyan apa aki kétszínű -.-" Szerintem azt hogy valakit az apámnak nevezhessek ki kell érdemelni e nem elég hogy hozzá járult a készülésemhez úgy is kell viselkedni e hogy az apám lehessen. Hát neked sikerült. :S Amúgy meg nyugodtan olvassad le se szarom! Ha már neked úgyse mondok el semmit. xĐ ennyi. Remélem ezt is olvasod, pff istenem azt akkor még anyámnak is vissza mondja komolyan mondom nagyon elegem van. Tök röhej az egész. -.-" De nem engedem hogy elvegye a kedvem. Nem hagyom hogy el vegye tőlem ezt az apró kis örömöt. Amúgy Dávidal beszéltem azt mondta nem akart szakítani. Nem tudom mi lesz itt. :(
Dorisz is büntetésbe. Annyira egyedül vagyok :(

3 megjegyzés:

  1. Mi lenne,ha új blogot nyitnál, más névvel és persze nem a Bloggeren. milliónyi hely van,ahol el lehet rejteni egy ilyen személyes dolgot,és akinek akarod(!) megadod a címet :) ha gondolod :)

    A Szerelmeddel kapcsolatban pedig nagyon-nagyon szurkolok, ahogy olvasom,jól jönne már egy jó hír Neked :)
    Ha gondolod,ajánlom neked a SUM41-től az Underclass Hero c. számot. Elég vidám,elég lázadó,nekem mindig jó kedvem lesz tőle :D
    Lépésről,lépésre,kitartás! ;)

    VálaszTörlés
  2. Ééééés úúúúú,imádom a Corpse Bridge dallamait!!! *.*

    :D

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen, de nem fogok megfutamodni :D Nem nagyon érdekel már tudnak mindent (amit nem kéne)szval nincs titkom jobb is így, de attól még nagyon haragszom az apámra és csalódtam már mindenkiben. :( Köszi szépen meghallgatom a számot. :) És úgy tűnik minden rendben lesz a Dávidal :) <3 Köszi szépen mindent! :) Én is nagyon szeretem a Corpse Brideget ezt akarom majd megtanulni elgitározni. Ő.Ő Rem hamarosan sikerül. :D

    VálaszTörlés