"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. április 25., vasárnap

Regi nap!

/“Az igaz barát nem az, aki meghív egy drága ebédre, hanem az, aki halkan odaszól, hogy beragadt a fogad közé egy darab káposzta.”/
A mai nap is leírhatatlanul csodás volt. Regivel a buszmegállóban találkoztunk, beszélgettünk és elmentünk az éjjel-nappaliba is energia italt venni. E-boxot vettünk 80Ft-ért, fincsi volt, de megfogta a nyelvem tiszta sárga volt, hamar megittuk ezért visszamentünk és vettünk még egyet. Elsétáltunk a házunkig és ott volt Napóleon a dagi kis cicám a Regi felengedte az ölébe ezért tiszta macskaszőr lett szegény egész úton szedegette a vörös macska szőrszálait a pólójáról. Alig mertünk menni, mert féltünk, hogy meglátják a Regit az energia-italal, mert a szülei megtiltották neki, hogy igyon. Végül is oda értünk az utcájukba és leültünk az egyik hídra, pont takarásba és megittuk a maradék energia italunkat, fincsi volt. Készítettünk fotokat a tornacipőnkről nagyon készek voltunk. Aztán neki álltunk lóherét keresni én egy csomót találtam volt közte 4-5-7 levelű is... itthhon ki vasaltam őket hajvasalóval. xĐ Na de a Regi is talált jó néhányat. Meg a giz-gazokat fotózgatta, mert úgy néztek ki mint az a bizonyos "fű" és ettől be indult a fantázia.
Regi mesélte, hogy az uncsitestvére mesélte, hogy a Szandra meg akar engem verni, mondom jó tudni, de miért nem a szemembe mondja azt hiszem adnák én neki. De amikor meg rákérdezek az ilyen dolgokra tagadnak mindent meg jó pofiznak, mint aki nem is tud semmiről, nagyon szánalmas. Meg megtudtam, hogy kimet a Szandra keze, a kárörvendés csúnya dolog, de ha tudnátok, hogy ment ki a keze. XĐ Éppen kutya pózban nyomta a barátja és a törött csuklója megcsúszott az ágyon és ennek következtében kiugrott a keze, a szüleinek azt mondta elesett... háháhá gonosz vagyok, de szerintem megérdemelte. Na mindegy Szandráról ennyit.-.-" A nap vége felé rosszul lettem azt hittem meghalok ezért elköszöntem a Regitől és iszkiri haza amilyen gyorsan csak tudtam. Haza értem irány a wc és hánytam, nagyon kellemes volt, képzelhetitek. blee... hipp-hopp jön vukk! Aztán estére jobban lettem mert vettem be gyógyszer és felléptem msnre, Regitől is elkértem a képeket amiket csinált, de csak a fele jött át, nem értem miért, pedig azt hiszem mindegyiket mentettem, de csak a fele van meg :S A kis lesifotós igen előnytelen képeket is csinált rólam, amikor nem figyeltem. XĐ De azért szeretem <3 Este még beszéltem Weuval és a Dorisszal is küldtem nekik képet a Levenéről, mert érdekelt a véleményük. wááá olyan aranyos... Remélem holnap lesz msnen. Most nem tudtam vele beszélni, mert biosz dolgozatot kellet írnom és nem rég fejeztem csak be. Na de mindegy jó éjt mindenkinek!

2 megjegyzés: