"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. április 13., kedd

Ennél már csak jobb lehet. Vagy még sem?

/"Őrizd meg az igazi éned, mert lehet még szükséged lesz rá."/
A mai nap is úgy indult, mint a többi... Aludtam durván 4 órát, aztán mehettem tesi órára. Buszon találkoztam a Regivel és a Jennyvel na meg a Lacikával. A buszra fel szált pár ember akiknek elég jellegzetes szaguk volt . Regivel rosszul lettünk a buszon, én azt hittem kidobom a kis vukot, de szerencsére nem így lett. Bár én még tesin is rosszul voltam kicsit, elképesztően büdösek voltak azok a személyek a buszon, ráadásul közönségesen is viselkedtek, az egyik nő azt kiabálta a gyerekének, h ha nem fogad szót, akkor úgy meg vágja, hogy beszarik. xĐ Gondoltam magamba pont olyan szaga volt a kis gyereknek, mint aki beszart. Szval lehet, hogy már megvágta a bájos anyukája. -.-"  Nem rosszindulatból, de tényleg nagyon büdösek voltak. Földrajzon a Vivi mellé ültem, mert nem jött suliba az Adri meg a Vera. Tök jól eldumálunk sminkeltünk meg stb... Patrik is benézett párszor. De nem értem miért mondja rá mindenki, h egy F... betűs. Meg is akartam kérdezni, de még időbe meg jött az eszem, h ezzel tuti megbántanám, szval inkább hallgattam mint a sír. :) Rajton kémiára tanultam örült is neki a tanárúr. De szerencsére nem írtunk kémiából meg föciből sem. Haza felé is egy busszal mentünk én a Regi meg a Jenny. De a buszon össze futottunk azokkal az emo utálókkal, akikről már egyxer írtam, szerintem most is engem szemeltek ki, de nem érdekelt mert ott voltak a Regiék és legalább nem voltam egyedül így már nem is bántott a dolog, aztán mikor le szálltam a buszról az a kopasz csúfság elém ugrott és rám morgott, hogy nézel ki!? Mondom úgy, ahogy te sose fogsz. -.-" Haza értem minden zárva volt nem tudtam be menni a házba. De nem baj mert legalább most foglalkoztam a Manóval(ucsó cicám). Olyan kis aranyos volt ott aludt az ölembe, de tiszta macska szőr a fekete kabátom. xĐ Apa is haza ért és meglátta, hogy a cica össze sározta az új falat és teljesen be kattant elkezdett ordibálni, hogy agyon vágja a macskám. Azt próbálja meg. -.-" Utána meg anyával Óbégatott, hogy ilyen kurva meg olyan kurva... -.-" Jó lenne ha befejeznék már, kezd unalmas lenni. Ill megkérdeztem a Patrikot, h miért mondta rá azokat a csúnyákat tegnap, erre azt mondta ő nem is mondott olyat, ha meg mégis akkor csak viccelt, hát mondom haha nagyon vicces volt... Matek tzre kell még tanulnom, szval mára ennyi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése