"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. április 12., hétfő

Balszerencse áradata...

"Elrejtem énem mert szívják a vérem"
A hétvégén elég sok rossz dolog történt velem, nem hittem, hogy lehet még rosszabb is... De tévedtem a tegnapi napot végig tanultam, de nem sokat értem vele a biológia tz-m 2-es lett, de legalább nem buktam meg. Anya is haza ért este felé és elmesélte, hogy volt a bátyánál és látta, hogy éppen búcsú levelet írt. O.O Ezen már nem lepődöm meg, mert már kb. 3x volt öngyilkossági kísérlete, az eddigiek szerencsére nem sikerültek neki. Remélhetőleg ez se fog, anya nagyon aggódik miatta. Nem lenne jó ha ő is valami hülyeséget csinálna megint. :( Kiderült az is, hogy mi történt a kis cicámmal (Kya) a szomszéd asszony szerintem le szúrta vasvillával, mert állítása szerint a cica kikaparta a virágait. De kérdem én milyen virágait, nincsenek is neki virágai :'( Hogy rohadjon meg! Meg mesélték, hogy a süniket is agyon szurkálta vasvillával, mert állítása szerint a sünik meg ették a répáit. -.-" De anya mondta, hogy amikor a banya (régebben) a békákat irtotta, azokra is azt mondta, hogy azért, mert megették a répáit. Elmeháborodott a néni. -.-" Elmeséltem a suliba az Andinak és a Móninak is ők csak szakadtak a röhögéstől, mert, hogy a béka az nem is tudja megenni a répát. "A béka rá cuppant a répára, ezért a szomszéd banya is rá cuppant a sült béka combra." XĐ Volt egy olyan érzésem, hogy már nem lesz meg a cica, sajnos igazam is volt. Ma a suliban találkoztam a Patrikkal, aki tök furán viselkedett, rá se köszönt meg semmi. Aztán egyik szünetbe át jött és csak úgy simán le "szemét bunkózott" rohadt jól esett, mert amúgy is ki voltam bukva, de nem értem miért vagyok szemét bunkó. A Mónika szerint a Patrik egy "hülye fasz" és ő a bunkó nem pedig én. XĐ Nem tudom, hogy ezzel csak vigasztalni akart vagy tényleg úgy gondolja, hogy a Patrik egy hülye... de nem is nagyon érdekel. Átmentem a Regihez, ahol le támadott egy igen érdekes gyerek, aki eddig tök bunkó volt velem, most meg le akarta szedni az övem O.O Mondom mit nyúlkál ez itt,  "Vegyed le az övet. +Dehogy veszem. -De vegyed má le .+Minekvegyem le? -Nem tudom csak mert tetszik. Meg akarom fogni.   +Dehogy akarod, menj innen! XĐ" Hát igen szval vissza mentem az osztályba ennyi elég volt egy időre. Már lassan ott tartok, hogy nem merek be menni a Regihez, mert van 1-2 barom az osztályába. -.-" Utolsó 2 órám rajz volt és azt hiszem elfelejtettem rajzolni! :O Egy koponyát kellett és én 2 órán keresztül ott szenvedtem a végeredmény pedig valami iszonyatosan pocsék lett. :'( Ez sem az én napom... Haza felé menet meg jól megáztam meg szerintem meg is fáztam kicsikét... A Patrik azt mondta, hogy ne szomorkodjak, mert azért süt a nap, hogy mosolyogjak, erre mondtam, hogy nem süt a nap nézzél már ki szakad az eső, de de ő szerinte süt a nap, jó lehet akkor, hogy csak rám nem süt... :(

6 megjegyzés:

  1. vannak rossz napok az ember életében, de szerencsére mindig jönnek jobbak :) legalábbis nagyon remélem.
    remélem,rendbe jön minden.
    nagyon jó a blogod(Y) :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi!
    Ez igaz, de jöhetnének már azok a jobb napok, elviselném őket szívesen ;)
    Én is remélem. :)
    Köszi szépen a te blogod pedig nagyon szép *.*

    VálaszTörlés
  3. köszönöm :)

    öhm... fel akartam iratkozni a blogodra...és valamiért olyan furán rakott be az olvasóid listájába *.* remélem,nem csináltam semmi rosszat *.*

    VálaszTörlés
  4. Nm :) Nem csináltál semmi furát.
    Köszi szépen, h feliratkoztál rendszeres olvasónak ;) <3

    VálaszTörlés
  5. Oh,akkor csak nálam szenved valamit a gép :) akkor jó :)
    és nincs mit,én is köszönöm :)
    és ha a sablon tetszik,szívesen odaadom a kódját,meg hogy mit hova :) ha szeretnéd :)

    VálaszTörlés
  6. :) Lehet :)
    Nagyon tetszik a sablonod, de asszem maradok még egy darabig ennél az uncsi leopárd mintásnál *.*
    De azért köszi <3

    VálaszTörlés