"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. április 21., szerda

Született Tehetség!

Ezt a megtisztelő "díjat" *kinney-től  kaptam! Nagyon szépen köszönöm neked! <3
Most nem nevezek meg egy blogot sem, mert hosszú lenne! Akiknek rendszeres olvasójuk vagyok azoknak szeretném tovább adni ezt a díjat, mert megérdemlik!! Na és persze az én rendszeres olvasóimnak is oda szeretném ajándékozni ezt a nagyszerű díjat! Magyarán, ha olvasod ezt a bejegyzést tiéd a díj kedves olvasó! Mert én úgy gondolom mindenki megérdemli!! Ezért is nem szeretnék most megnevezni 6 blogot, mert szívem szerint kb 1000 blogot ide írnák XĐ De mégegyszer nagyon szépen köszönöm neked *kinney és nektek is kedves olvasók! 

A kérdőívet azért kitöltöm, hogy ne szakadjon meg a lánc:
Név: Viktória (latin eredetű, jelentése: győzelem)
Becenév: Pink Penguin
Lakhely: Amerre sodor a szél, de jelenleg az isten háta mögött -i Ősiben lakom.
Születés hely: Kórház, na most gondolom meglepődtél.
Magasság: Aranyos törpenövésem van, ne szóld le! (154cm)
Névnap: December 23. Karácsony előtt egy nappal. Ezért egybe kapom meg az ajándékot.
Foglalkozás: Főállású padkoptató gimnazista vagyok.
Testvérek: Szilvi(12), Szani(10)
Anyanyelv: Magyarul beszélek, mint a reklámban a porszívó.
Beszélt nyelvek: Magyar, Angol, és fogjuk rá, hogy be járok Német órákra is. 
Gyűjtemény: Energia italos nyitókákat gyűjtök és növényeket.
Cipőméret: Változó hála a méretezésnek.
Iskola: 4. iskolámba tanulok, most jelenleg Vp-n a Magánba járok, rajztagozatos gimibe.
Kedvencek: Növényeim, Macskám, Barátaim, Gitárom, Zene és stb...
Zsebpénz: Ez tényleg magán ügy, amúgy jelenleg le vagyok égve, mert gitárt vettem a spórolt pénzemből.
Álom: Híres fodrászként, Angliában élni boldogan. 
Háziállat: Manó a macska, Garfeld a másik macska van benne jó sok kis cica, majd nem sokára ellik.Pinokió a teknősbéka, Pepe a tengerimalac és van még néhány kis varangy a kerti tóba, ha királyfit keresel épp ideális.

2 megjegyzés: