"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. április 25., vasárnap

Niki nap!

/"A jó barátok nem engedik hogy hülyeséget csinálj...egyedül!"/
Tegnap elmentünk csavarogni a Nikivel, utunk az éjjel-nappali felé vezetett, ahol vettünk Arenalin energia italt, nagyon fincsi volt, a hasunk nem kicsit fájt tőle, de megérte. Megittuk és rá fél órára, úgy viselkedtünk mint az eszelős bolondok, le se lehetett volna csapni minket. Csodálat, hogy nem hívták ki ránk a polgár őrséget. A fűben fetrengtünk, mint valami részegek, kiknek már az egész világ rózsaszín. Nikivel is szakított a barátja a Dávid, akivel össze hoztam. Az a gyerek egy patkány... -.-" wááá... de mindegy sokkal boldogabbnak tűnik nélküle a Niki, és most másról is tud beszélni. Végül, minden jó ha jó a vége... Szedtünk virágot is és pózoltunk Ősi City táblával. De a legviccesebb az volt, hogy mindentől megijedtünk, lehetett az kutya, vagy macska. A szántóföldön sétálva pedig, nekiálltunk énekelni, jól volt, mert senki se halott minket, elénekeltünk a Hupikéktörpikéket, Micimackót, Gumimacit és a küldök neked egy cuppanós nagy puszit is. Felejthetetlen egy napunk volt. A főúton pedig bekiabáltak nekünk 2x is, az autóból kidugták csúf fejük és "Helló Cicák" én meg röhögő görcsben törtem ki... 
Felmásztunk egy dombra a lő téren és nem tudtunk le jönni, már arról beszéltünk hívjuk e anyáékat, hogy segítsenek, mert nem tudunk le jönni a dombról, de aztán sikerült és tettünk egy kerülőt. Aztán elmentünk a Nikiékhez és ott volt az aranyos teknőse olyan kis cuki hosszú körmei vannak és nagyon barátságos, csináltam is róla képet, meg ott voltam a Niki kutyái, na azok majdnem megettek, a Niki anyukája mondta, hogy ne féljek csak megszaglásznak, de én alapjából rettegek a kutyáktól. szval uff... megszaglásztak össze nyaltak, de itt vagyok és túléltem! Már sötétedett, de még lesétáltunk a buszmegbe és ott is csináltunk képeket. Aztán megéheztünk és mindenki ment a maga útján haza felé. Haza értem felléptem msnre és megkértem a Nikit, hogy küldje át a képeket, de 2 óra alatt 7,5 kép jött át, szval inkább hagytuk. Majd rá teszi nekem mp4-re. Dávid is fent volt msn-en pedig azt hittem letiltott, nem lenne meglepő sokan le tiltottak, pedig nem csináltam semmi rosszat, csak önmagam vagyok... és néha dilis, de ezért még nem kéne letiltani, vagy legalább közölje, h bocs, de nagyon nem vagy szimpi, szval tiltalak vagy töröllek vagy amit akarsz, de ne már, hogy én meg várom mint az ovis az uzsit aztán nem jön.. ez gáz! de mindegy.. Ma pedig a Regivel megyünk sétálni nagyon várom, biztos jó lesz, de mikor fogok tanulni? O.O

2 megjegyzés:

  1. wooow, feldobtál ezzel a bejegyzéssel :) nagyon vidám :)

    VálaszTörlés
  2. :D Örülök neki! ^.^
    Köszi szépen, igyekeztem :D:D:D:D <3

    VálaszTörlés