"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. április 5., hétfő

Elveszett a kiscicám! és még ez is...

Elveszett a kiscicánk Kya! Kölyök nőstény cica. Valószinűleg már nem is lesz meg. :'( De azért ha valaki látja feltétlen szóljon! Hiányzik nekünk! 
Ma reggel felkeltem és be léptem msnre. Rám írt a Niki dumáltunk és úgy le lettem oltva hogy az hihetetlen közölte, hogy ne izéljek már mert én hervad maradok és tök mindegy akárhányan meglocsolhatnak. -.-" Nagyon jól esett, mivel tőle vártam volna ezt a legkevésbé főleg, hogy annyit segítettem neki. De mindegy nem fogok fen akadni ezen. Rossz napja volt meg értem, de nem rajtam kéne levezetni. Befestettem a hajam elvileg lilának kéne lennie de szürke lett -.-" Nagyon boldog vagyok! A hajvasalóm is elveszett a frufrumat meg túl rövidre vágtam valami iszonyatosan nézek ki! :S Gondoltam magamba ennél rosszabb már nem lehet erre rám írt a Szandi is és mondta, hogy össze veszett egy barátjával és hogy beszéljek vele, de mondtam neki hogy ebbe most nem tudok segíteni neki kell beszélni e vele, erre be vett közösbe volt ott 2 gyerek eleinte tök jól eldumáltunk azt megkérdeztem az egyiket, hogy miért haragszik a Szandira erre ilyet szól hogy neki már csak arra kell hogy lesz_pja mondtam neki, hogy a Szandi az biztos nem fogja, mert nem olyan erre ilyet ír, hogy akkor majd én. Írtam neki, hogy "minek nézel te engem" Erre megszólal a másik emos k_rvának. O.O Mi van itt te jó isten. ezt folytatóan nagyon csúnyákat írtunk egymásnak jól le osztottam ő meg csak k_rvázni tudott, meg azt mondta megkeres és olyat kapok, hogy azt el nem tudom képzelni, meg hogy őt nem érdekli, hogy én lány vagyok ketté vág. Mondom hehe gyere csak te b_zi. -.-" Most várom xĐ De még nem jött! Szandi szerint nem mer. Ajánlom is neki. Ebből is látszik mennyi buta ember van a földön, de a Szandi persze nem tanult az esetből még mindig vissza akarja szerezni, azt a kis nyomit. Hát egészségére, nem tudok mit mondani erre. Érdekes egy nap eddig nem jött senki locsolni szval megúsztam. Dávid majd szombaton jön ha minden igaz és ak meglocsol, hogy el ne hervadjak XĐ :P Amúgy Boldog ünnepeket mindenkinek! :)

4 megjegyzés:

  1. Hehe,az msn-es történet remekül bemutatja néhány ember intelligencia szintjét -.-" Lányokat fenyegetni iszonyat menő,na jah -.-"

    A hajadról eszembe jutott egy régi vicces sztori (vagyis csak most már vicces,akkor ki voltam akadva) Egyszer be akartuk festeni a hajamat vörösre,de valamit nagyon elbaltáztunk. Tudod,van az a narancssárga szín, amikor rád írnak msn-en,és villog a kis ablak. Na hát kb. olyan lett xD Egy hét múlva szerencsére visszabarnultam.Na ja,akkor már hozzáértő festette xD

    Látom,van kép a cicádról. Akkor plakátoljatok,adj meg telefonszámot,és akkor fel tudnak hívni,ha valakihez esetleg "betér". :)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen -.-" Megígérte, hogy lejön és majd akkor kapok a pofámra, én vártam, de nem jött XĐ Szval ennyit ér..
    Hát már kezdem megszokni az új szürke ábrázatom elég egyedi lett xĐ Talán túlságosan is, majd jöv héten veszek szőkítőt és vissza alakítom a fejem :D :$ Meg néztem volna a hajad, biztos nem volt olyan szőrnyű, mint az enyém most XĐ
    Hát plakátolnánk, de ez már nem az első eset. Össze számolhatatlan sok kiskutyánk és kiscicánk eltűnt már és sosem kerültek elő. Az eltűnés okai általában részeg szomszéd, autó gázolás, mérgezés, szétmarcangolás.. hát szép kis emlékek, bele se merek gondolni, hogy vele mi történhetett :'(

    VálaszTörlés
  3. Szegény :( a szomszédokat meg meg tudnám néha fojtani :S egy-kettő iszonyatosan szemét agresszív állat...-.-"

    Nem volt szörnyű??? xD Hát,látszik,hogy nem láttad xD Legközelebb,amikor rád írnak msn-en,koncentrálj arra az émelyítő színre,és jussak eszedbe xD xD xD

    Ha meg egyedi,az tök jó is lehet :D És az egész szürke?

    VálaszTörlés
  4. Hát ja :S Van benne valami :#
    Eszembe jutsz most már biztos xĐ (y)
    Nem az alja szürke és vannak benne kék meg pink csíkok felül meg maradt szőke xD Érdekes össze állítás :D de nem hagyhattam szürkén XĐ

    VálaszTörlés