"Életünk minden pillanatában egyik lábunk a tündérmesék földjén, másik lábunk pedig a mélységes szakadék szélén áll."

2010. április 18., vasárnap

Már megint mindent elrontottam!

/"Először magadban kell létrehozni a változást, amit a világtól követelsz."/
 Már megint sikerül magam körül, mindent tönkre tennem! Pedig csak arra vágytam, hogy valaki szeressen... Tegnap rá kérdeztem arra a dologra amit a Regi mondott nekem, a Patrik erre kiakadt és jól le oltott. Én meg csak néztem, ez egy barom. -.-" Mónival is beszéltem ő azt mondta segít megverni. XĐ Mert kicsi a bors, de erős, viszont 2 kicsi bors még erősebb. Estére oda jutottam, hogy már nem érdekel semmi, nem tudom mi lesz, de kár is ezen gondolkodnom. Nem hiszek a végzetben szerintem hülyeség, elvégre akármi lesz csak mi tehetünk róla a mi hibánk ha rossz az életünk. Este volt 2 nagyon érdekes álmom, az első arról szólt, hogy anyáékkal a Tescoba voltunk vásárolni és volt ott egy bunkó eladó, akivel össze verekedtem, jaj de jó volt én győztem. Hát legalább az álmaimban én lehetek a nyertes, arra sajnos már nem emléxem miért verekedtem vele össze, de az biztos, hogy ő kezdte. A második álmom mér nem volt ennyire rózsás, arról szólt, hogy szívrohamot kaptam, mert valaki beletett valamit az üdítőmbe, az álmom végén már jól voltam és kiderült, hogy csak megakartak viccelni a rosszakaróim. Érdekes egy álom volt, ott volt a rendőrség meg a mentők meg mindenki rám figyelt, még újra is lettem élesztve. Aztán hosszas nyomozás után kiderült, hogy a Petrik mérgezett meg. XĐ Hehe... a kis szemét láda soha többé nem akarom látni :@ Ma reggel meg felkeltem és bekapcsoltam a gépet, fel léptem msnre persze rejtve, mert nincs kedvem most senkihez, de kaptam egy üzit:
Dávid a következőt mondta (9:06):
*gondolkodtam
*lehet igazad van
*neked ott a patrik
*kedves hozzád
*meg minden
*neked ö tökéletes
*meg én is találok megin valakit akivel megin fél évig leszek és megin és megin
*na de mind1
Már csak ez hiányzott! Nagyon fáj... Én nekem nem kell senki! Jól megvagyok egyedül így legalább nem bántok meg senkit. Gondoltam én marha, de így is megbántok mindenkit, édes mindegy, hogy egyedül vagyok vagy van valaki mellettem én akkor is csak a bajt hozom mindenki fejére. A végén még kiderül a világ háború is miattam robbant ki, pedig akkor még nem is éltem. De én akkor sem akarom, hogy szomorú légy Dávid, főleg nem miattam, felejts el... hidd el jobb lesz neked, de vigyáz magadra, mert bele halnék ha bajod esne. :'( Ja és nekem nem kell a Patrik. -.-"

6 megjegyzés:

  1. ne hibáztasd magad. rossz dolgok történnek, néha különösebb ok nélkül. tarts ki,és várd a végét :)

    VálaszTörlés
  2. Ha már az álmodban is verekszel az valószínűleg arra utal hogy tele vagy feszültséggel és nem tudod kiadni magadból a felesleget..Találd meg minél előbb a lelki békét és a nyugalmat... (:

    VálaszTörlés
  3. Szegénykém és még rémálmaid is vannak miatta! T.T
    Remélem megoldódnak a dolgok. Ez a Patrik meg jó lenne ha bocsánatot kérne, minimum.

    VálaszTörlés
  4. Kinney: Köszönöm szépen az üzeneted! Azt hiszem igazad van... Bízom benne, hogy majd minden helyre jön, majd egyxer biztosan. :) Addig is megpróbálok nem foglalkozni a rossz dolgokkal és csak a jóra koncentrálok, bár ennyi rossz eseménnyel nehéz...

    Lotty: Neked is nagyon szépen köszönöm az üzenetet. Igazad van, de ennek a feszültségnek sajnos fizikai tünetei is vannak. Remegek minden ok nélkül és nem bírom abba hagyni. Szeretném ha minden helyre jönne és nyugalom lenne bennem, de szerintem ez még messze van.

    Tsurugi-Chan: Köszi az üzenetet! :) Sajnos, de szerencsére ez ritka. Mert mire felkelek általában elfelejtem mit álmodtam. De most nem így lett egy ilyen álmot nem lehet el felejteni... Jól lenne, de nem várom el tőle, mert meg ismeretem milyen valójában... egy szemétláda - de ezen a tényen még én sem tudok változtatni.

    VálaszTörlés
  5. elhiszem,hogy nehéz... de meg kell próbálni,mert a végén soookkaaaal erősebbnek érzed majd magad :) akkor már az ennél nagyobb gondok sem fognak megtörni :)

    és köszi a dicséretet. tudod,ha kell majd a rózsaszínes blog sablon,csak szólj nyugodtan :)

    VálaszTörlés
  6. Oké =^.^= Köszi szépen! Majd szólok :)
    És tényleg mindent kösz :)

    VálaszTörlés